Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Φορέας: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Τμήμα: Παιδαγωγικών Σπουδών
Δίδακτρα: Με δίδακτρα
Διάρκεια: 3 εξάμηνα
Τρόπος Φοίτησης: Εξ αποστάσεως (πλήρης ή μερική φοίτηση)
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνική
Στόχοι του Προγράμματος
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει:
Εξειδικευμένη γνώση στον τομέα της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και των εφαρμογών της στη διδασκαλία.
Ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων μέσα από μαθήματα ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας, μικρής κλίμακας μελέτες και εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας.
Ενίσχυση της κριτικής σκέψης και της ικανότητας ανάλυσης εκπαιδευτικών προβλημάτων με στόχο την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών, οι φοιτητές θα μπορούν να:
Εμβαθύνουν στη θεωρία και βιβλιογραφία της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Κατανοούν βασικά μοντέλα και μεθόδους της ειδίκευσης και να τα εφαρμόζουν στο σχολικό περιβάλλον.
Αξιολογούν κριτικά ερευνητικά δεδομένα και να τα συνδέουν με τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.
Αναλαμβάνουν ηγετικούς ρόλους για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη διδασκαλία και τη βελτίωση εκπαιδευτικών πρακτικών.
Σχεδιάζουν δράσεις που προωθούν την καινοτομία, την αξιολόγηση και τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης.
Αξιοποιούν τεχνολογικά εργαλεία για την υποστήριξη της μάθησης και την ανάπτυξη νέων μεθόδων διδασκαλίας.
Κάνε την αίτηση σου στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας (Unic)
ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΜΑΘΗΜΑΤΑ
| Ενότητα | Μαθήματα | ECTS | Παρατηρήσεις |
|---|
| A. Έρευνα και Αξιολόγηση | – Εκπαιδευτική έρευνα: αρχές και μέθοδοι ποιοτικής & ποσοτικής προσέγγισης – Ποιοτική έρευνα στην εκπαίδευση – Ποσοτική ανάλυση και εκπαιδευτική στατιστική – Μέθοδοι μέτρησης και αξιολόγησης στη μάθηση | 20 (υποχρεωτικά) | Ο φοιτητής συμπληρώνει συνολικά 20 ECTS από αυτή την ενότητα |
| B. Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης | – Φιλοσοφικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση – Ψυχολογικές θεωρήσεις της μάθησης -Κοινωνιολογικές όψεις της εκπαίδευσης – Συγκριτική παιδαγωγική – Διαπολιτισμική εκπαίδευση: θεωρία & πρακτική εφαρμογή | 20 (υποχρεωτικά) | Ολοκλήρωση 20 ECTS |
| C. Εκπαιδευτική Τεχνολογία | – Σύγχρονες τεχνολογίες στη μάθηση – Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδικτυακής μάθησης | 20 (υποχρεωτικά) | Ολοκλήρωση 20 ECTS |
| D. Μαθήματα Επιλογής – Εκπαιδευτική Τεχνολογία | – Τεχνολογία στη διδασκαλία Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών – Διαδικτυακή και υβριδική μάθηση – Τεχνολογία και γλωσσικός γραμματισμός – Εκπαιδευτικά παιχνίδια & κινητές συσκευές στη διδασκαλία – Πρακτική άσκηση – Διαχείριση προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης -Εξατομικευμένη μελέτη | Έως 30 | Ο φοιτητής επιλέγει συνδυασμό μαθημάτων ώστε να συμπληρώσει 30 ECTS |
| E. Μεταπτυχιακή Εργασία | – Εκπόνηση μεταπτυχιακής διατριβής | 30 | Αν επιλεγεί η εργασία, ο φοιτητής απαλλάσσεται από 1 μάθημα της Ενότητας Β και 2 μαθήματα της Ενότητας Δ |